021-2936

برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه

برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه
حسن ستاری غلامی 8 آذر 1400

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، دبیرستان پسرانه دوره اول سرای دانش واحد مرزداران، نمایشگاه کتاب در مدرسه برگزار کرد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه

بار دیگر برگه های فصل فرهنگ دیار ما به صفحات کتاب رسیده و گام های اندیشه ورزی ما به کتابخوانی.
آرام آرام پای جویندگان حقیقت، بیش از پیش، به کتابخانه ها گشوده می شود و امواج طوفنده ی اقیانوس اطلاعات جهان بشری، که از طریق شبکه های اجتماعی، سکون ساکنین رخوت زده ی ساحل عادات را در هم پیچیده بود، تلاطم زدگان را به حریم امن کتاب ها کشانده تا از لابه لای خطوط آنها، به آرامش فعال حق طلبی دست یابند.
ما در عصر شکستن قطعیت ها و پاسخ های متصلب زندگی می کنیم. یکی پس از دیگری، چهارچوب های سنتی ابعاد حیات انسان، به لرزه می افتد و تردید های بیشتری به ساختار یقین ها می نشیند و خانه های امن دیرین به آتش شک، دود آلود می شود.
این گونه است که بار دیگر کتاب ها به یاری می آیند و کتابخانه های عمومی مأمن می شوند که این بار با راهبرد تبدیل آنها به «پایگاه های اجتماعی» نقشی جدی در تحولات فرهنگی جامعه کنونی ما به عهده گرفته اند و می کوشند در میدان رقابت دعوت ها و تبلیغ ها، مسیری سبز و سالم برای فرزندان ایران زمین، مهیا سازند؛ این حضور آگاهانه و مدبرانه و متناسب با زمانه و زمینه امروزین، ثمرات خود را در رشد میزان عضو وامانت در مجموعه کتابخانه ها نشان داده است.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، دبیرستان پسرانه دوره اول سرای دانش واحد مرزداران، نمایشگاه کتاب در مدرسه برگزار کرد و با استقبال پر شور دانش آموزان مواجه شد.

  • فضای مجازی :

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد .*