021-2936

آقای نیاک اسکندری برگزیده مسابقات متاگیمی ایران

آقای نیاک اسکندری برگزیده مسابقات متاگیمی ایران
فریبا اله دادی 8 آبان 1401

افتخار آفرینی و کسب مقام اول در مسابقات متاگیمی ایران توسط دانش آموز سرای دانش واحد مرزداران

اولین مسابقه بازی های بلاکچینی در متاورس که به barainvestcom اصطلاح به آن متاگیم گفته می شود برای اولین بار در ایران در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار می شود. افرادی که به حوزه گیم و بازی های اینترنتی علاقه مند هستند می توانند در این مسابقات شرکت کنند. هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی استعداد هایی برای انجام بازی های متاورسی است که در آینده بتوانند با بازی کردن ، در آمد دلاری به دست بیاورند حتی اگر اکانت های متاگیمی در اختیار ندارید می توانید به راحتی به صفحه آپارات بارا مراجعه کرده و آموزش های لازم را برای اجرای بازی سنید. و به 3 نفر اول به ترتیب جوایز 1 ، 2 و 3 ميليون تومانی تعلق میگیرد تمامی عزیزانی که در این مسابقه شرکت کنند، به صورت رایگان یک قطعه زمین در یکی از پلتفرم های متاورسی اهدا خواهد شد و پاداش به دست آمده در طی مسابقات هم به صورت ارز دیجیتال به ولت گیمر ها واریز خواهد شد.

مسابقات در 3 بخش زیر برگزار می شود:
-axie infinity
-gods unchained
-thetan arena

هر نفر می تواند در هر 3 مسابقه شرکت کند و امتیاز های لازم برای کسب مقام بالاتر را به دست بیاورد. 10 نفر اول مسابقه میتوانند به عنوان اسکالر ( گیمر های تخصصی بازی های بلاکچینی متاورس ) در استارتاپ بارا مشغول کار شوند و با مدیریت چند اکانت ، روزانه در آمد دلاری داشته باشند.

 

دانش آموز پر افتخار دبستان سرای دانش واحد مرزداران؛ نیاک اسکندری از کلاس ششم توانست در این مسابقات مقام نخست را کسب نماید.

 

 

این موفقیت بزرگ را به ایشان و خانواده بزرگ سرای دانش تبریک می گوئیم.

 

******به امید موفقیت های روزافزون******

 

  • فضای مجازی :

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد .*